Заняття –гра "Хто радіє сонечку?"
Мета: стабілізувати у
дітей психо-емоційний стан, стимулювати розвиток тактильних відчуттів.
Програмні
завдання:
1.
Викликати в дітей
позитивні емоції, використовуючи художнє слово, музику, фольклор.
2.
Розвивати навички
спілкування і мову (діалогічну і монологічну), просторову орієнтацію.
Хід заняття:
1.
Етюд "Ми радієм сонечку".
Вихователь: А як ви думаєте, хто ще
дуже радий сонечку? (музикальний
запис із співом птахів)
Відповіді дітей: звірі, птахи ...
Вихователь:
- А як пташки радіють?
Відповіді дітей: весело стрибають, літають, щебечуть, цвірінькають,
купаються в калюжах, чистять пір'ячко ...
Вихователь:
- Покажіть, як пташки
радіють.
Діти імітують міміку і рухи птахів.
Вихователь:
- Сонечко пригріває, сніг швидко тане, біжать струмочки. Які струмочки?
Відповіді дітей: швидкі, веселі, галасливі, пустотливі ...
- А один струмочок
забіг в барліг, прямо під спинку лежебоки-ведмедика.
2. Етюд
"Невдоволення-Задоволення"
Вихователь:
- Стало ведмедику
мокро, заворушився він, забурчав, розсердився, насупився.
Діти імітують ведмедика похмурого, сердитого.
Вихователь:
- Виліз з барлоги і
заплющив очі від яскравого весняного сонечка, посміхнувся. Вдихну носиком повітря: "Ох,
весна прийшла!"
Діти імітують задоволеного, веселого ведмедика.
Вихователь:
- А тут лисичка
бігла, побачила ведмедика і зраділа.
Діти імітують лисичку.
Вихователь:
- А недалеко під
кущем зайчик сидів (навпочіпки сидять), прислухався: "Що за шум?"
Діти, сидячи, імітують зайця.
Вихователь: Здивувався:
- "Хто
шумить?"
Підвівся, побачив ведмежа і лисичку, зрадів, і весело застрибав до друзів. Стали
вони - Що робити?
Відповіді дітей: радіти, обніматися, веселитися, перекидатися, грати в доганялки,
підстрибувати ...
Імпровізаційні рухи тварин. Леляк Г. Г. |