"Я - особистість", - в якому розміщені
фото, ілюстрації, піктограми, дидактичні посібники.
"Я в довкіллі" (фотоальбом, в якому зібрав
фотографії з особистого життя дітей: "Я
з родиною", "Я з друзями", "Я в природі").
"Маленькі актори" (театралізовані ігри, маски,
костюми, театральна скриня, рядження, атрибути, ілюстрації до казок).
"Лавочка
примирення", на фасаді якої казкові герої з позитивними моральними якостями.
Відпочинок на ній допомагає встановити дружні взаємини, забути образу,
поліпшити настрій.
У живому куточку групи створити
мініатюрний "Острівець бажань", на якому знаходиться камінь з відбитком дитячої
долоньки, до якої доторкнеться - і
збудуться будь-які бажання.
Інтер'єр групової кімнати прикрашає стенд "Ми вас
любимо" з фотографіями дітей, в роздягальній кімнаті – стенд "Вітаємо з
днем народження".
Емоційний комфорт
підтримується за рахунок організації виставок дитячих робіт "Талановиті
рученята", де виставляються роботи кожної дитини незалежно від виконання.
"Мій настрій сьогодні" (для визначення емоційного стану
і настрою кожної дитини).

У групі разом з дітьми проживає
персонаж з позитивними моральними якостями – Слоненя, який все бачить, не сварить,
хвалить дітей за добрі вчинки.
У "Скриньку добрих справ" вихователі групи вкладають
записки про добрі справи дітей і що п'ятниці, відкривають "Скриньку",
аналізують прояви у дітей позитивних емоцій, виконання добрих справ,
налаштовують, щоб були названі імена всіх дітей.
У групі підкреслено значення
такого складника середовища як власного "Я",
"Я - зовнішнє", "Я внутрішнє".